منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آشنایی با سازمان GLORY

نام پروموشن: GLORY WORLD SERIES

سال تأسیس: 2012

موسس ها: پیئره اَندوراند،مارکوس لویر،اسکات رادمَن،توتال اسپورتز آسیا

مرکز کار: سنگاپور

افراد کلیدی: مارکوس لویر (متصدی مدیریت)،پیئره اَندوراند (رئیس،سهامدار اصلی)،جان جی. فرانکلین (مدیر عامل اجرایی)،اسکات رادمَن (اداره کننده)،کور هِمِرز (مسئول برگزاری مسابقات)

مالک: GLORY SPORTS INTERNATIONAL

وبسایت رسمی: http://www.gloryworldseries.com/en


تاریخچه:

هنگامی که سازمان بزرگ K-1 که در سال 2011 با مشکلات مالی جدی رو به رو شد،شرکت توتال اسپورتز آسیا با مدیریت مارکوس لویر،پیئره اَندوراند سرمایه گذار فرانسوی و اسکات رادمَن تصمیم گرفتند تا برند سازمان K-1 را خریداری کنند.هنگامی که گونیل مایک کیم موفق شد برند سازمان K-1 را خریداری کند این افراد تصمیم گرفتند تا برند و سازمان جدیدی در کیک بوکسینگ ایجاد کنند و آن را GLORY بنامند و به همین دلیل United Glory،تیم GOLDEN GLORY و پروموشن IT'S SHOWTIME را خریداری کردند تا هم تیم بزرگی داشته باشند و هم فایترهای بزرگ را زیر برند جدید خود بیاورند.آنها تصمیم گرفتند تا نام GLORY را جایگزین Golden Glory کنند.برخی از اعضای سابق ایتز شوتایم،گُلدن گلوری و یونایتد گِلوری مشاور سازمان جدید GLORY شدند.

سازمان GLORY سپس با فایترهایی چون: پیتر آرتز،سِمی شیلت،رِمی بونجاسکی،گوکان ساکی،دانیل گیتا،آلبرت کراس،جورجیو پتروسیان،یوشیهیرو ساتو و پَت بَری قرارداد بست.

تجارت:

دفاتر سازمان GLORY SPORTS INTERNATIONAL در بریتانیا،هلند،ژاپن،مالزی،سنگاپور و ایالات متحده امریکا است.با ترکیبی از کارگشایان دوره دیده،و با سطح بزرگ و ارشد اجرایی سرمایه گذاری جهانی،بازار ورزشی،حق پخش تلویزیونی،تکنولوژی و ورزشهای مبارزه ای.

در نوامبر سال 2012 سازمان GLORY با یکی از سازمانهای MMA به نام ONE FIGHTING CHAMPIONSHIP قرارداد مشارکت بست تا فایترهای این دو سازمان بتوانند در دو سازمان مبارزه کنند.

در ژوئن سال 2014 سازمان GLORY جان جِی فرانکلین را به عنوان مدیر عامل اجرایی جدید این سازمان معرفی کرد.

 

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: K-1.LXB.IR